شرایط و قوانین

قوانین و مقررات  فروشگاه و نمایشگاه اینترنتی قدس شاپ:

در خرید کالا:

  • خرید کالا از فروشگاه قدس شاپ، جهت ارسال به تمام نقاط ایران اسلامی توسط پست جمهوری اسلامی ایران و درمواردی پیک موتوری، تیپاکس و باربری امکان پذیر می باشد.
  • إن شاء الله در آینده نزدیک، امکان فروش به کشورهای دیگر نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

*در حین مراحل ثبت و ارسال سفارش، موارد ذیل قابل توضیح هستند؛

تعریف وضعیت های ثبت تا ارسال سفارش:

۱. در انتظار پرداخت: این وضعیت، نشان دهنده تکمیل سبد خرید توسط خریدار بوده و آماده ورود به هدایت جهت پرداخت مبلغ سفارش می باشد.

۲. درحال انجام: این حالت، نشان دهنده موفقیت آمیز بودن پرداخت وجه سفارش توسط خریدار از طریق روش های پرداختی فروشگاه قدس شاپ می باشد.

۳. در انتظار بررسی: این وضعیت برای این است تا کارکنان قدس شاپ، کالاهای درخواستی مشتریان را از لحاظ موجودی، سالم بودن، تطابق سفارش با کالا و غیره، بررسی نمایند و درصورت وجود مغایرت، نسبت به اصلاح سفارش  و یا محصولات اقدام نمایند و یا درصورت صلاحدید، نسبت به لغو سفارش و یا موردی از سبد سفارشی اقدام نموده، و مبلغ را به حساب مشتری عودت نمایند.

*لازم به توضیح است که مشتریان محترم قدس شاپ میپذیرند که فروشگاه اینترنتی قدس شاپ، این حق را برای خود محفوظ میدارد که درصورت اشتباه در درج قیمت، قدس شاپ میتواند نسبت به اصلاح قیمت و هماهنگی با مشتری اقدام نماید، و تا تسویه حساب کامل از ادامه روند ارسال سفارش، جلوگیری کند و درصورت عدم رضایت مشتری به این امر، نسبت به لغو سفارش و عودت مبلغ خرید، اقدام نماید.

۴. تکمیل شده: این وضعیت نشاندهنده تامین و تکمیل سفارش از سوی کارکنان قدس شاپ می باشد، و سفارش مشتریان آماده ارائه به سرویس دهندگان حمل کالا(پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیک قدس شاپ و…) می باشد.

۵. تحویل شده به پست یا سایر خدمات دهندگان حمل کالا: این حالت که آخرین مرحله در ارسال کالا و سفارش به سوی مشتریان محترم قدس شاپ است، نشان دهنده تحویل داده شدن سفارش به یکی از خدمات دهندگان حمل و ارسال کالا می باشد. که پس از آن، کارکنان قدس  شاپ، نسبت به ارسال اطلاعات رهگیری مرسولات و راه های پیگیری آن توسط مشتریان اقدام می نمایند، که این اطلاع رسانی از طریق پیامک، ویا تماس ویا ایمیل انجام خواهد پذیرفت.

۶. لغو شده: نشاندهنده انصراف مشتری در قبل از پرداخت تا قبل از ارسال کالا و یا لغو سفارش از سوی کارکنان قدس شاپ به دلایل  مختلف می باشد.

۷. مسترد شده: توضیح دهنده برگشت کالا توسط مشتری به دلایل مختلف می باشد، که این حالت باید با هماهنگی و طبق راهنمایی های واحد پشتیبانی مشتریان قدس شاپ صورت پذیرد. در غیر اینصورت، روند استرداد کالا با مشکل مواجه خواهد شد.

*عنایت داشته باشید که کالاهایی که بصورت هدیه از سوی قدس شاپ به همراه سفارشات ارسال می گردد، خدایی ناکرده درصورت معیوب بودن، شامل تعویض و یا استرداد کالا نیستند»*

«در قسمت حمل و نقل، شما قادر خواهید بود که سرویس های مختلف حمل و نقل و مجاز برای  حمل کالای انتخاب شده خود را انتخاب نمایید، که باتوجه به شاخصه های کالا و نوع سرویس حمل، مبلغ حمل و بسته بندی به شما نمایش داده میشود»

مشتریان گرامی لطفا و در صورت نیاز به فاکتور رسمی، نسبت به درخواست آن از طریق باکس توضیحات سفارش اقدام نمایند »*

 

در برگشت کالا:

  • درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز ، راضی نبودن از کیفیت ، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد،بدون بوی عطر،بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل ۳۰ روز می توانید کالای خود را با هماهنگی تیم پشتیبانی و خدمات مشتریان برگشت دهید.
  • لوازم بهداشتی، لباس زیر، جوراب و عطر به هیچ عنوان به دلیل موارد بهداشتی قابل برگشت نمی باشد.
  • در مورد ماکت ها و ابزار فضا سازی در صورتی که پکیج(بسته بندی اصلی) کالا باز نشده باشد امکان مرجوعی وجود دارد .
  • لوازم التحریر، کتاب ، سی دی و دی وی دی نیز غیرقابل برگشت می باشد.
  • همچنین در مورد زیور آلات، امکان برگشت گردنبندهای فلزی و پلاک های فلزی وجود ندارد.

اولین هدف قدس شاپ رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۳۰ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان قدس شاپ تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور و تمام محتویات(مانند هدیه و…) ازطریق پست ،به آدرس انبار قدس شاپ برگشت خواهند داد. فقط برای شهرهای قم و قنوات، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط سرویس حمل قدس شاپ وجود دارد. به این منظور، از طرف واحد لجستیک (تیم حمل و نقل(ارسال)) باشما برای هماهنگی زمان مراجعه، تماس خواهندگرفت.